Glazbena Klinika Nenad Resnik Predavač Gitara 02

Nenad Resnik

Gitara i Bass gitara

Nenad Resnik je gitarist i kompozitor. U glazbenoj školi je najprije svirao violinu, potom klavir, a gitaru je kao samouk počeo svirati s 12 godina. Od 1981. svira s raznim varaždinskim rock, jazz i Country & Western bendovima.

Aktivniju autorsku karijeru započeo je 2005. godine suradnjom sa saksofonistom Gordanom Peršijem na autorskom jazz projektu “Nenad Resnik Electric Swing”. Godinu kasnije formirao je prateći band “The Farpoint Station” koji se pojavljuje na njegovom prvom CD-u “Return of The Son of The Monster From The Yellow Lagoon II”. Drugi po redu CD pod naslovom “Astral Neighbourhood” izašao je 2008., a 2014. godine izdan je i treći album s grupom “The Farpoint Station”, pod naslovom “Urgent Intervention”.

Samostalno i u suradnji s Koncertnim uredom Varaždin održao je s “The Farpoint Station” desetke koncerata u Hrvatskoj i inozemstvu. Inicirao je osnivanje Hrvatske udruge glazbenika Varaždin, te je u suradnji s istom i s Koncertnim uredom Varaždin, u Varaždin doveo neke od vodećih svjetskih jazz glazbenika kao što su: Adam Nussbaum (USA), Simone Zancchini (IT), Ratko Zjača (NL), Raphael Wressnig (A) i drugi.

Početkom 2016. godine osvojio je nagradu “The Akademia“ iz Los Angelesa za najbolji EP album u kategoriji  “Alternative rock“ za album “Urgent Intervention“ Farpoint Stationa.

Nenad iza sebe ima niz uspješnih projekata, od kojih su najzapaženiji uspjesi s njegovim bendom “The Fairpoint Station”, te u novije vrijeme kao gitarist jednog od najuspješnijih bendova s prostora sjeverozapadne Hrvatske – CRNA KRONIKA.

Omiljeni je predavač u Glazbenoj Klinici. S podjednakim žarom i entuzijazmom radi s djecom i odraslim početnicima, kao i sa zrelim, naprednim gitaristima. Osim nastave gitare, Nenad podučava i basiste – početnike. Također, kroz temeljna teoretska i bogata praktična znanja obogaćuje polaznicima njihovo glazbeno putovanje. Kao vrlo važan element glazbenog obrazovanja, Nenad radi s polaznicima na skupnom muziciranju s ciljem da polaznici steknu iskustvo zajedničkog sviranja, i možda na taj način potakne stvaranje novih generacija glazbenih sastava.